22. 5. 2012

Pomazánka z dýňového semínka nebo ořechů


základní rozpis:

100 g dýňových semínek
trocha vody
sůl

Semínka jemně (na prášek) nasekáme robotem. Přidáme vodu tak, aby pomazánka dosáhla potřebné, krémové konzistence.

s tvarohem a rajčaty:

100 g semínek nebo oříšků (lískové, mandle, slunečnice)
1 lžíce měkkého (tučného) tvarohu
trocha vody
pár sušených rajčat
(+1 lžíce rajčatového protlaku)


s uchem Jidášovým (Auricularií):

100 g semínek nebo oříšků (lískové, mandle, slunečnice, dýně)
velká hrst suchých plodnic hub
trocha vody
sůl
pepř

Houby krátce povaříme a vychladíme. Postupujeme jako shora.


5 komentářů:

jarmila řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
am řekl(a)...

Ahoj Jarmilo,

nevím, jestli Vám pomůžu, ale zkusím to.
Design, šablona, rozvržení, přidat miniaplikaci prezentace fotografií, (nevím, co přesně už máte hotovo)
no a pak zadat zdroj (v otevřeném okně) - to se otevře po přidání.
Samo se nabízí album picassa, (kde mám fotky). Jestli ji nemáte, můžete si ji stáhnout, ale dají se přidat i odjinud, minimálně, co se nabízí - zadáte zdroj.
Jinak na tom nic není a doufám, že se Vám to povede. Nejsem žádný počítačový génius a povedlo se mi to i tak.
Já na Vašem místě bych asi zvolila možnost udělat si album na té Picasse. Vyhovuje mi to a je to jejich první volba, dobře to spolu kooperuje.
Tak hodně trpělivosti!
zdraví Pris

jarmila řekl(a)...

Pris, ďakujem za odpoveď. Ja všetko urobené mám, v náhľade sa mi objavia aj fotky z albumu na Picasse, ale keď prejdem do blogu, nie je tam nič.

am řekl(a)...

tak nevím, čím to může být, zkuste říct nějakému ajťákovi ze sousedství, nejspíš to bude nějaká maličkost, kterou napraví za minutku, zdravím na Slovensko!

jarmila řekl(a)...

Pris, vďaka za ochotu, asi budem musieť niekoho požiadať o pomoc. Želám pekný vikend